Психологічна служба
Шановні педагоги!
19 травня 2020 об 11.00 відбудеться вебінар «Час обмежень та дистанцій: психологічні особливості самопідтримки та підтримки учнів».
Про особливості типових реакцій на обмеження свободи, контактів під час карантину; варіанти самопідтримки себе та вихованців; можливості й техніки формування стійкості у кризових ситуаціях; спілкування онлайн розповість (і відповість на Ваші запитання) Марина Лемак, психолог, старший викладач кафедри педагогіки і психології ЗІППО.
Реєстрацію завершено!. Кількість учасників не обмежується. Перед початком (до 10.50 у день проведення) всім зареєстрованим буде надіслано код підключення та пароль для входу (програма Zoom).
Усі учасники, які візьмуть участь у вебінарі, отримають електронний сертифікат про участь. Тому просимо вказувати під час вебінару власне прізвище та ім’я.
Правила поведінки в соціально напружених ситуаціях
Що робити дорослим? * Визнати свій страх (навіть якщо ви не боїтеся зараження, вас можуть налякати зміни в суспільстві); * Приймати (не заперечувати) страх дитини: “ти боїшся / тобі страшно”, “боятися – це нормально”, “страх допомагає бути обережним”; * Говорити, що згуртованість допоможе впоратися з будь-якими труднощами; * Не робити тему пандемії головною і основною, про яку зараз говорить вся сім’я; * Зменшити інформаційне занурення дитини в новини (при дитині не варто переглядати новини на всіх каналах, зачитувати кожен пост зі стрічки, емоційно обговорювати вжиті заходи в державі); * Збільшити знання про вірус і про запобіжні заходи (благо, вже є ілюстрована інформація для дітей); * Інструктувати дитину, що їй потрібно зробити у разі, якщо з батьками щось станеться і вона не зможе самостійно викликати швидку допомогу (на який номер зателефонувати, яку адресу назвати, які дані про батьків дати, як описати стан батьків і т.д .). На цю тему можна написати / намалювати пам’ятку для дитини і повісити на видне місце; * Якщо дитина перебуває поруч з сильно панікуючим дорослим, пояснити дитині, що є такий тип людей, який не може впоратися зі своїм страхом. І ці люди не погані і не хороші, вони так обирають. А ви будете з ним “обирати життя”; * Незважаючи на вік, нехай дитина багато грає. Грайте і ви з нею (якщо у вас є таке бажання). У грі дитяча психіка краще і швидше опрацьовує несвідомі страхи; * Разом з дитиною (бажано, на ніч) придумуйте різні історії, казки, де в кінці перемагає добро, розсудливість і здоров’я … психічне і фізичне .10:23 04.06.2021
Педагог у викликах часу. Збірник психолого-педагогічних матеріалів
12:55 15.04.2021
Уроки під час пандемії коронавірусу чи уроки коронавірусу
12:47 14.04.2021
ПАНІКА у період пандемії. Як уникнути негативних наслідків
Інколи у житті людини виникають відчуття, що світ перевернувся з ніг на голову, що все йде шкереберть, що відбувається щось жахливе? Тоді ми ставимо собі питання: «ЧОМУ? ЧОМУ ЦЕ ВІДБУВАЄТЬСЯ САМЕ ЗІ МНОЮ?» Виникає відчуття паніки. У такі моменти може здаватися, що з вами відбувається щось дійсно жахливе? Наприклад, що у вас психічне захворювання, що втрачаєте глузд або вже збожеволіли, що помираєте, що виставили себе на посміховисько? Страхів так само багато, які людей, що панікують. За статистикою, всередньому, один з десятьох людей усвоєму житті пережив принаймні одну панічну атаку. З самого початку ми неправильно ставимо питання, не «ЧОМУ», а - «ДЛЯ ЧОГО? З ЯКОЮ МЕТОЮ?». Можливо, ми щось зробили не так, варто «зупинитися» і провести аналіз свого «Я» - рефлексію. Але людині властиво постійно піддаватися сумнівам і шукати винним когось, а не себе.12:45 13.04.2021
Як врятуватися від ТРИВОГИ у період пандемії
Переглянути статтю12:40 12.04.2021